Des de la trinxera. Manual de supervivéncia en Creativitat Publicitária

Des de la trinxera. Manual de supervivéncia en Creativitat Publicitária

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889551
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-955-1
Pàgines:
304
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

28,00 €

Després:

26,60 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Parir idees. Aquesta és l'esséncia de la publicitat. Idees que sedueixin i que funcionin. Tant fa si parlem de publicitat de tota la vida, de nova publicitat o de publicitat online. Peró d'on venen les idees Tothom pot ser creatiu Qué fem per estimular el naixement de les  idees Quina és la bona Com s'ho fan els professionals Com es ven una idea Com es defensa una idea Qué hi ha i qui hi ha darrera del dia d'una agéncia de publicitat Com treballen els creatius Realment está canviant la publicitat Darrere la creativitat publicitária hi ha moltes preguntes i unes quantes més que no he escrit. Jo les he provat  de contestar una a una de l'única manera que crec convincent: des de l'experiéncia. Des del dia a dia del qui treballa en el sector i que ha tastat diferents mercats nacionals i internacionals. Des del foc creuat diari que crec que és el que realment atrau a qui comenÇa en aquesta apassionant professió. L'adrenalina de tenir una idea, defensar-la, vendre-la i portar-la a terme. Es a dir, des de la trinxera.

Altres llibres de l'autor a Libreria Mar

  • ¿Cómo pensar ideas creativas en publicidad? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo pensar ideas creativas en publicidad?
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    15,00 €14,25 €

  • ¿Cómo dar forma a las ideas publicitarias según el medio de difusión?á -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo dar forma a las ideas publicitarias según el medio de difusión?á
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    No disponible

    16,00 €15,20 €

  • Poemavirus -5%
    Titulo del libro
    Poemavirus
    Farran Teixidó, Eduard
    Npq editores
    Este libro es un goteo de sensaciones y emociones. Líneas de tinta que  son, simplemente, pequeños caminos pa...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    11,90 €11,31 €

  • Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria -5%
    Titulo del libro
    Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    Parir ideas. Esta es la esencia de la publicidad. Ideas que seduzcan y  que funcionen. Da igual si hablamos de ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    28,50 €27,08 €

  • ¿Cómo desarrollar ideas publicitarias creativas? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo desarrollar ideas publicitarias creativas?
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

Matèria a Libreria Mar

  • TRABAJO Y EDUCACION -5%
    Titulo del libro
    TRABAJO Y EDUCACION
    Nº 3
    MARHUENDA, FERNANDO
    Editorial ccs
    Relación de la educación y el trabajo. Propuesta de actividades y líneas de acción. ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

  • Introducción a la macroeconomía -5%
    Titulo del libro
    Introducción a la macroeconomía
    Mochon Francisco
    Mc graw hill interamericana
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    45,25 €42,99 €

  • Marketing y competitividad -5%
    Titulo del libro
    Marketing y competitividad
    Rico, Ruben / Sciarroni, Roberto / Stern, Jorge
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    26,95 €25,60 €

  • Trabaja como un espia -5%
    Titulo del libro
    Trabaja como un espia
    Carleson, J.C.
    Gestion 2000
    El espía acecha y observa al enemigo para conseguir información secreta. Los límites para obtenerla varían ...
    No disponible

    19,95 €18,95 €

  • Mis viajes alrededor de la teoría económica -5%
    Titulo del libro
    Mis viajes alrededor de la teoría económica
    Nº 13
    Phelps, Edmund
    Deusto
    Edmund Phelps es de los académicos más importantes de su generación. Su trabajo representa el proyecto de to...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    19,95 €18,95 €

Uoc editorial a Libreria Mar