La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Pàgines:
322
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

29,00 €

Després:

27,55 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Altres llibres de l'autor a Libreria Mar

Matèria a Libreria Mar

  • Make Time -5%
    Titulo del libro
    Make Time
    Knapp, Jake
    Reverte management
    Aprovechando su experiencia en el diseño de productos tecnológicos, desde Gmail hasta YouTube, los autores de...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    18,50 €17,58 €

  • LA PUBLICIDAD CONTAMINADA -5%
    Titulo del libro
    LA PUBLICIDAD CONTAMINADA
    RAMOS, FERNANDO
    Universitas
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    25,05 €23,80 €

  • Certificación y modelos de calidad en hostelería y restauración -5%
    Titulo del libro
    Certificación y modelos de calidad en hostelería y restauración
    Puig-Duran Fresco, Jorge
    Diaz de santos
    En el sector de la hostelería y restauración, la atención y el cuidado  en el servicio juegan un papel funda...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    30,00 €28,50 €

  • Gestión internacional del capital humano -5%
    Titulo del libro
    Gestión internacional del capital humano
    Hillier-Fry, Camilla
    Almuzara editorial
    Muchas compañías españolas han empezado a desarrollar su actividad fuera de nuestro país, sea en la comerci...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • Psicoeconomía de la vida cotidiana -5%
    Titulo del libro
    Psicoeconomía de la vida cotidiana
    Paolo Legrenzi
    Critica
    ¿Cómo actúa nuestra mente cuando ha de enfrentarse a cuestiones que tienen que ver con el dinero, los ahorro...
    No disponible

    5,95 €5,65 €

Uoc editorial a Libreria Mar