Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Márqueting i aplicació de la comunicació en la música popular

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889520
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-952-0
Pàgines:
148
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
140
Alt:
210
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

18,00 €

Després:

17,10 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratégica i en relació amb el márqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular  -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en qué la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. Es així com el márqueting  pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratégies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el márqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'ámbit social, económic i artístic que és la música popular.

Matèria a Libreria Mar

Uoc editorial a Libreria Mar

  • Branding de comunidades -5%
    Titulo del libro
    Branding de comunidades
    Nº 675
    Fernández Gómez, Jorge David
    Uoc editorial
    La marca se configura como una herramienta de integración social, pues  asumimos que su uso puede servir a los...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    22,00 €20,90 €

  • INVESTIGACIÓN EDUCATIVA -5%
    Titulo del libro
    INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
    Nº 653
    Meneses, Julio / Rodriguez-Gómez, David Valero, Sergi
    Uoc editorial
    En el contexto del debate sobre la calidad de las intervenciones educativas, este libro presenta el proceso de ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    25,00 €23,75 €

  • Comunidades de práctica. Cómo compartir conocimiento y experiencias profesionales -5%
    Titulo del libro
    Comunidades de práctica. Cómo compartir conocimiento y experiencias profesionales
    Sanz Martos, Sandra
    Uoc editorial
    A lo largo de esta última década, el interés por las comunidades de práctica (CPs) ha ido en aumento casi d...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    10,00 €9,50 €

  • Alimentación y migraciones en Iberoamérica -5%
    Titulo del libro
    Alimentación y migraciones en Iberoamérica
    Medina, Xavier
    Uoc editorial
    Este libro nace de un proyecto sobre migraciones y culturas alimentarias en Iberoamérica (incluyendo España y...
    No disponible

    26,00 €24,70 €

  • ESPECIES PUBLICITARIAS -5%
    Titulo del libro
    ESPECIES PUBLICITARIAS
    Selva Ruiz, David
    Uoc editorial
    Este libro es un recorrido por los diferentes perfiles profesionales que integran habitualmente la agencia publ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    22,00 €20,90 €