Nous factors de competitivitat empresarial. Conceptes, teories i métriques per a l'economia i les em

Nous factors de competitivitat empresarial. Conceptes, teories i métriques per a l'economia i les em

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299722
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-972-2
Pàgines:
180
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

19,00 €

Després:

18,05 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Massa sovint s'interpreta la competitivitat d'una manera errónia. S'assenyala que és un joc de suma zero, que el guany de competitivitat  d'un país, d'una regió o d'una empresa s'assoleix en detriment d'un altre país, regió o empresa, que la competitivitat és la capacitat de vendre productes als mercats internacionals, o que la competitivitat s'assoleix a través de les caigudes de salaris o la devaluació de la moneda. Peró, la competitivitat és molt més que tot aixó. Són el conjunt d'institucions, polítiques i factors que, en un context d'obertura internacional, determinen els nivells de prosperitat material d'un país, d'una regió o d'una empresa. La competitivitat és el conjunt d elements que expliquen la productivitat. Al llarg d'aquest llibre revisarem els principals conceptes i teories que expliquen l'assoliment d'avantatge competitiu per al nivell agregat, regional i empresarial, fent especial émfasi en aquells nous factors, com les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), els fluxos de coneixement, l'espai cognitiu o la xarxa de negocis, que estan transformant la competitivitat arrel del procés de transició cap  a l'economia del coneixement i l'empresa xarxa. A més, el llibre també presenta un conjunt de nova evidéncia empírica que contrasta el grau d'assoliment d'aquests nous factors per a l'economia i les empreses de Catalunya, i que ens assenyalen la necessitat d'un canvi radical en el seu patró d'eficiéncia i una nova orientació de les polítiques públiques de suport a la competitivitat.

Altres llibres de l'autor a Libreria Mar

Matèria a Libreria Mar

  • OPERATIONS MANAGEMENT SUSTAINABILITY AND SUPPLY CHAIN MANA -5%
    Titulo del libro
    OPERATIONS MANAGEMENT SUSTAINABILITY AND SUPPLY CHAIN MANA
    AA.VV
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    71,97 €68,37 €

  • NARCONOMICS -5%
    Titulo del libro
    NARCONOMICS
    Wainwright, Tom
    Debate
    Un intrépido ensayo que analiza una de las industrias más salvajes: el  comercio ilegal de drogas.¿Cómo pue...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    20,90 €19,86 €

  • CÓMO CONSEGUIR 10000 SEGUIDORES EN TWITTER -5%
    Titulo del libro
    CÓMO CONSEGUIR 10000 SEGUIDORES EN TWITTER
    Blanco, Marcos / Sueiro Blanco, Ramiro
    Esic
    nternet ha cambiado el mundo y las redes sociales han transformado la manera de relacionarnos. Asistimos al nac...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    15,00 €14,25 €

  • Hazlo tan bien que no puedan ignorarte -5%
    Titulo del libro
    Hazlo tan bien que no puedan ignorarte
    Nº 13
    Newport, Cal
    Peninsula
    LAS 4 REGLAS IMPRESCINDIBLES PARA RECONCILIARTE CON TU TRABAJO Y ALCANZAR LA FELICIDAD REGLA #1. No persigas tu...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    19,90 €18,91 €

  • TRABAJAR EN LA EMPRESA
    Antic
    -5%
    Titulo del libro
    TRABAJAR EN LA EMPRESA
    Nº 103
    CUEVAS SALVADOR, JOSE MARIA
    Fundacion universidad-empresa mad
    DISPONIBLE (Lliurament en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

Uoc editorial a Libreria Mar