La gestió de la qualitat en el turisme

La gestió de la qualitat en el turisme

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160045
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-004-5
Páginas:
340
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

30,00 €

Despues:

28,50 €
IVA incluido
Comprar

L'aposta per la qualitat ha esdevingut el centre d'atenció de les estratégies competitives de les empreses i destinacions turístiques. El concepte de qualitat com a orientació al client s'ha establert amb fermesa en la cultura organitzativa, peró la posada en práctica d'aquesta filosofia continua essent un dels elements de la gestió més difícils d'aconseguir. Aquest llibre va adreÇat a qualsevol professional del sector turístic ja sigui el seu ámbit d'actuació públic o privat i el subsector d'activitat en qué opera el del transport, una agéncia o un allotjament interessat en implantar un sistema de qualitat. Amb aquest objectiu s'exposen els models de referéncia per a la gestió de la qualitat, prestant especial atenció a  les peculiaritats d'aquesta gestió en el sector serveis. A més es detalla com implantar sistemes de qualitat tant en els establiments com en les destinacions turístiques, per tal de definir, sistematitzar  i millorar els seus processos productius i de servei el client.

Materia en Libreria Mar

  • ESTRUCTURA DE LA ACTIVIDAD PUBLICITARIA
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    ESTRUCTURA DE LA ACTIVIDAD PUBLICITARIA
    Nº 2881
    CASTELLBLANQUE, MARIANO R.
    Paidos
    Este libro ofrece al estudiante universitario (de publicidad, de periodismo, de comunicación audiovisual, de m...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    16,00 €15,20 €

  • INTRODUCCION A LA ECONOMETRIA
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    INTRODUCCION A LA ECONOMETRIA
    WALLIS, KENNETH F.
    Alianza editorial
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

  • Cómo evaluar el impacto de programas sociales y políticas públicas -5%
    Titulo del libro
    Cómo evaluar el impacto de programas sociales y políticas públicas
    Sarasa, Sebastián
    Uoc editorial
    Evaluar los resultados de los programas y de las políticas que llevan a cabo las organizaciones no es algo fá...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    14,00 €13,30 €

  • ¡Saber y hacer! -5%
    Titulo del libro
    ¡Saber y hacer!
    Blanchard, Kenneth
    Granica
    ¡Ponga en práctica lo que aprende y cambie su vida! ¿A qué se debe que  mucho de lo que tratamos de aprende...
    No disponible

    14,00 €13,30 €

  • CIE, el Guantánamo español -5%
    Titulo del libro
    CIE, el Guantánamo español
    Martínez, Toni
    Uoc editorial
    Los Centros de Internamiento de Extranjeros (CIE) son estructuras carcelarias dependientes del Ministerio de In...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    13,00 €12,35 €

Uoc editorial en Libreria Mar