PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL. Claus de l'èxit del New Retail

Editorial:
Libros de cabecera
EAN:
9788494904141
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-949041-4-1
Páginas:
302
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).TEMÁTICOS SINGULARES

Descuento:

-5%

Antes:

20,00 €

Despues:

19,00 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Per qué unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que  estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llanÇament de nous models de negoci i potenciació de la omnicanalitat. Luis Lara i Jordi Mas, destacats experts en retail amb experiéncia local i internacional, ens ofereixen una completa obra, en la qual desenvolupen un apassionant relat sobre l'actualitat del retail i les tendéncies del que passará en els propers anys, uns capítols centrats en la gestió del punt de venda i un capítol final dedicat als gurus del retail, el seu Hall of Fame particular, que constitueix un auténtic máster accelerat de retail. Aquesta obra compta, a més, amb dos annexos que seran molt práctics per als professionals del retail: els 50 indicadors de gestió més destacats (KPI) i un glossari amb els termes més comuns utilitzats en el món del retail. En definitiva, aquest llibre pretén ajudar a empresaris, directius, emprenedors i estudiants del sector a entendre millor el funcionament del retail actual i del futur, i preparar-los per a gestionar les grans transformacions que s'han de produir.

Materia en Libreria Mar

Libros de cabecera en Libreria Mar

  • El problema de arrancar en frío -5%
    Titulo del libro
    El problema de arrancar en frío
    Chen, Andrew
    Libros de cabecera
    Andrew Chen, experto mundialmente reconocido en el lanzamiento de plataformas de red, que fue ejecutivo de Uber...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    28,00 €26,60 €

  • Tú puedes: los tres mapas para transformar tu liderazgo -5%
    Titulo del libro
    Tú puedes: los tres mapas para transformar tu liderazgo
    Sarrión, Dolores
    Libros de cabecera
    Descubre el camino hacia tu mejor versión como líder. El liderazgo no es un talento innato, sino un viaje de ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €20,90 €

  • Cómo cerrar rondas de financiación con éxito -5%
    Titulo del libro
    Cómo cerrar rondas de financiación con éxito
    Feld, Brad
    Libros de cabecera
    El desarrollo de un negocio requiere de financiación por parte del propio emprendedor o empresario, o bien por...
    No disponible

    24,00 €22,80 €

  • Gestión de incompetentes -5%
    Titulo del libro
    Gestión de incompetentes
    Ginebra Serrabou, Gabriel
    Libros de cabecera
    Puede que esté empezando a leer este texto porque piensa que vive rodeado de incompetentes. Y seguro que es ci...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,00 €17,10 €

  • La IA en los negocios -5%
    Titulo del libro
    La IA en los negocios
    Calvo, Jorge
    Libros de cabecera
    Ya estamos en la era de las empresas aumentadas por IA. La ventaja no está en la tecnología, sino en cómo t...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    33,00 €31,35 €